onsdag den 19. februar 2014

#19 februar - Noget om mig; Skribent?


Heeeeeey bloggen!

Jeg er et af de mennesker jeg finder et stille nummer (eller sætter en playliste igang på Spotify), Finder en blyant og noget papir (Eller word.. Det andet lød bare old school og mere nice.. - Men jeg skriver også i hånden.) Og skribler alle mine idéer ned, brainstormer derudaf, og hvis jeg får en vild idé, så begynder jeg at skrive løs. Yes my dearest, jeg er en skriver.. Jeg skriver noveller, romaner, små fantasier, følelser, ALT. Alt ryger ned på papir (Eller word..) det er min måde at skabe et pusterum for omverdenen, det er MIN hemmelig boble, folk må ikke bryde ind når jeg er i min bobbel. Vi har vel alle noget hvor vi lukker af for alt og alle og kun samler os om den ene ting. Nok koncentere vi os rigtig meget når det kommer til den ting, men det virker ikke stressende fordi det er en naturlig ting vi foretager os. 

Anyways, jeg er som sagt en skriver/skribent/writer. Mit pusterum foregår bag computerskærmen, begravet i en bog eller med en blok og blyant i hånden. Jeg elsker at kunne udtrykke mig via skrift. Det ser jeg selv som en kæmpe gave selvom der også er minusser ved det. Fx er jeg vildt dårlig til at udtrykke mig/min følelser med ord.. jeg kan ikke foreklare mig. Stik mig en blok og en blyant og du skal få min livshistorie, beskrevet i detaljer. Det er min 'meditation'.

Mine 'evner' (lyder professionel, men nej jeg er KUN fritidsskriver.) til at skrive er også grunden til jeg startede bloggen op + En kæmpe interesse i at kunne inspirere og evt fylde jeres hoveder med emner der kræver en tanke eller 2 bagefter. (Upcoming indlæg).

Nu har jeg fortalt jer om min form for afslapning - Men hvad er jeres afslapning? Hvornår er I i jeres moment? Er det på fodboldbanen, bag et kamera, bag en symaskine eller ligesom mig? Og hvad gør det til JERES?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar