lørdag den 22. februar 2014

#22 Februar

Hej bloggen!

Jeg beklager at jeg ikke fik blogget igår, men dagen stod på begravelse af min onkels kone, og får at undgå at i kære læsere skulle få tilsendt nogle triste/negative vibes lod jeg være med at blogge. Jeg ved heller ikke hvorvidt der vil være bloggeri i kalenderen imorgen da jeg har tilbudt at hjælpe min onkel med at rydde op i hendes ting. Family first, sorry guys.

MEN bloggen! I skal ikke snydes flere dage end nødvendigt! jeg har lige fået en fin pakke med postmanden, som jeg glæder mig til at fortælle jer om i løbet af dagene her, og så har jeg fået en sær kærlighed til Peplum PANTS .. Nederdelen var oppe og trende på et tidspunkt, men hvad med at give plads til denne udsøgte model af jeans ? dybt seriøst kan jeg ikke selv finde ud af om det skal klikkes hjem eller hvad de skal..
Disse shiny udgave er fra Estradeur og kan købes HER til 279,- 

Hvad syntes i bloggen? Go eller no go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar