fredag den 28. februar 2014

Allergi? Overfølelsom hud?

Hej bloggen!

Jeg ved der sikkert er nogle af jer der kender til det med at se en ny reklame for L'oreal' nye mascara som ser vanvittig fantastisk ud, men du ved at du ikke kan købe den fordi det eneste du kan tåle er Clinique? Jeg føler med jer! Mine øjne er meget overfølsom over for et eller andet i makeup - det er ikke bare parabener eller parfumer, niks, for så undre det mig aldeles mine øjne slår ud på Nilens jord mascara. Anyways, Det er ikke det fedeste når man skal lange 190-250 kroner efter en mascara fra clinique - Selvom deres vandfaste mascara satme er vandfast! credits til clinique for den fine mascara! - Er det ikke lige det man altid har råd til at kaste efter en mascara, vel?

Jeg så forleden en lille mikro reklame om hjemmesiden Green harmony som forhandler 100% naturlig makeup produkter til en bugdet venlig pris! deres mascara koster mellem 79-160 kroner - Hvilket er MEGET mere overkommeligt end Clinique!

Forleden modtog jeg en fin lille flydende eyeliner fra dem, og lad mig sige det sådan.. jeg bestilte den torsdag omkring 16 tiden, og jeg havde den dagen efter! Så leveringen var bare 100p! Eyelineren var egentlig et sats at bestille hjem for jeg går egentlig aldrig med eyeliner, men i kender det sikkert piger; Det er rart at have hvis man nu liiiiige skulle bruge den. (;

Selve Eyelineren er fra mærket Benecos og er egentlig rigtig god for den er ikke som mange andre ekstrem fyldt med den sorte masse når du trækker penslen op, så der er en tilpas dosering så du ikke begynder at klatmale dine øjne. - Hvilket virkelig var et must for mig! Jeg smed 69,- efter den, så jeg havde ikke de vildeste forventninger, for jeg ville også se hvorvidt mine øjne kunne tåle den, men de har ikke reageret med det røde udslet jeg normalt får hvis det er!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar