mandag den 17. februar 2014

Sommmeroutfits - Det vil jeg iføre mig når vi får 25 grader!

What i would like to wear

Hej bloggen!
Når det en gang beslutter sig for at vi skal have sommer ville jeg absolut ikke være ked af at iføre mig dette outfit! jeg er dybt forelsket i slip on sneaks og luftige kjoler, så det vil helt klart være nogle kommende favoritter når vejret er med mig! Overvejer kraftigt at bestille kjolen hjem, syntes den er maks sød hvis man sætter et bare halvrunde solbriller og en solhat til! Og 161,- er ikke slemt for sådan en sød sag efter min mening!

Vil i løbet af de næste par dage have et new in post oppe, så keep your eyes on the blog! (;
Og så er jeg forresten at finde på bloglovin.com nu, jeg skal bare lige have fikset linket, men i kan gå ind og søge på Louisealbertdk og så kommer jeg tittende! (:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar