tirsdag den 18. februar 2014

New In // H&M - Lee Stafford

Hej bloggen!

Jeg var på småshopping her i vinterferien, og dette var hvad der kom ud af dette! 226,50,- kostede disse 4 fine sager! Jeg har længe ønsket mig et par hvide jeans, trods den maks upraktiske farve, ligeså meget pga. min sorte hund.. Forestil jer det lige; Jeg tager dem på, 1/2 time senere er jeg sølet ind i sorte hunde hår.. ak ja, de var et must i min garderobe til 50,-.. haha! (:

Ellers var disse 2 fine bh'er sat ned, og fangede mit øje med den smukke pailetbh, som jeg ikke vil skjule, men nok nærmere bruge den som en bustier inden under en skjorte eller en gennemsigtig basic shirt for at pifte lidt op. Og come on! 70,- er sku noget jeg gerne giver for sådan en festlig sag! Jeg gav blot 50,- for den super sexede leo bh, som jeg nok heller ikke kommer til at skjule (just call me slutty.. ) disse 2 sager er simpelthen for søde til at skjule! 

Og til sidst mit nye mirakelmiddel!; Min nye hårkur, nemlig Lee Stafford's 'for hair that never grows past a certain length'-treatment til 56,50,-. jeg brugte den igår efter jeg var i bad og jeg er S O L G T !! Mit hår er så lækker og blødt nu, og selvom jeg har haft mousse, hårlak og voks i håret bliver det ved med at være blødt, ej men forhelvede da! Jeg er så spændt på om det kan få mit hår til at gro bedre, men lets face it.. that shit aint gonna happen overnight.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar