mandag den 17. februar 2014

En bolle og en kop te

Hej bloggen!

Dette indlæg har egentlig ikke en decideret mening, men jeg vil RIGTIG gerne høre fra jer hvad i gerne vil se i fremtiden på bloggen? Anmeldelser, outfits, opskrifter (sunde ofc.), fitnesstips, you name it!

Anyways, det er mandag, solen skinner, og jeg sidder indenfor og spiser en bolle med banan, drikker noget the og ser min skønne tatoverede drenge i tattoo salonen. Nu er det ikke fordi jeg er til overtatoveret mænd, men Elliot er altså lidt nusser! - Det kan også være den britiske accent der flår lidt i mit hjerte, who knows? Jeg skal ikke så meget idag, jeg er alene hjemme det meste af tiden, så aftensmaden bliver noget spontant. (pleeeease lad der være noget lækkert i fryseren…)

Hvad skal i bruge jeres mandag på?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar