søndag den 16. februar 2014

This afternoon

Hej bloggen!

jeg har været tidlig oppe idag, så de tidlige aftentimer føles allerede som de lange. Jeg var oppe kl. 7.30 så jeg kunne være klar til at køre kl. 9.15 til jobsession. Jeg glæder mig virkelig til at få at vide om jeg får jobbet eller hvad, så den her uge må meeeeeget gerne gå rigtig stærk!

Anyways mine kære! Denne aften kører i som mor ville sige det, i slowslow tempo, jeg har kørt Ekstrem fed marathon (Min kommende uddannelse som ernæringsrådgiver og personlig træner havde brug for det). Jeg elsker det program, det får mig lyst til at tage i fitness og owne det dernede! Jeg syntes det er så ualmindeligt inspirerende at se, hvordan de på et år formår at bekæmpe den enorme lidelse de gemmer sig i! Nu er jeg færdig med det, og mit tvliv er ødelagt… ak ja, #Lifeofateen, haha!

Nu vil jeg smutte i bad, drikke no get the og begynde marathon i tattoo salonen (those boys.. what to say?)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar