onsdag den 19. februar 2014

Outfit - Hvide jeans & muscle tee

Hej bloggen!

Klokken er nu 15.15 og jeg har siden klokken var 6.30 haft mine nye hvide jeans på, og guess what? De er ikke beskidte!!! Er overrrasket over jeg kunne holde dem rene, for jeg plejer altid at svine mig til når jeg har hvidt tøj på eller har klædt om til når jeg skal ud.. Er det bare mig karma elsker på helt, HELT andre højder? Lets face it.. Karma is a real motherfucker når det kommer til hvidt tøj.

Jeg skal dog have syet jeansene ind nede ved anklerne for de er simpelthen for brede.. Men ellers er de perfekte, og rare at have på! (note; Hudfarvet undertøj er et must når du har anskaffet dig hvide jeans!)



(Læderjakke - Bikbok, Top - New yorker, Jeans og Halskæde - H&M, Bælte - Louise Vuitton)

AND NOW SOME BIG NEEEWS!
Jeg fortalte jer jo at jeg i weekenden var til job session ikke? guess what? JEG FIK JOBBET! Så til sommer kan i finde mig i nogle af legolands popcorn, softice, is, candyfloss boder i parken! Jeg glæder mig vildt meget til at komme igang, det skulle eftersigende være den bedste arbejdsplads, så det bliver sindssygt - især den berygtede kollegafest FBI (; 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar