torsdag den 27. februar 2014

Leighton Meester for Nelly x Gossip girl

Godaften kære blog!

Jeg følger ligesom samtlige andre blogger lige op på Nelly's kollektion med Leighton Meester som spiller Blair Waldorf i Gossip girl. Allerede her vil jeg erkende mig skyldte i kun at have set et enkel afsnit gossip girl, så jeg kan ikke plapre ud om hvor fantastisk hun er. Jeg kører lige pt. på højtryk for at afslutte mit Pretty little liars, og derefter angriber jeg gossip girl! - Hvad er jeres mening egentlig om det, vil det være spildt arbejde at se det eller er jeg en granny som er bagud? 

Anyways, Nelly x Leighton .. Jeg må ærligt indrømme kollektion er sød, men meget af det falder ikke i min smag.. De fine læder støvler HER til 379,- har dog fanget mig en vis interesse.. forestil jer dem lige til sommerbrune ben, og evt. en flot sommer kjole, eller rocke dem med sorte bukser og læderjakke? Så mange muligheder..

Den anden ting/sæt jeg er DYBT forelsket i fra Leightons side er dette matchende sæt.. forestil jer det med et par af nike's Dunky high wedges og en mavebæltetaske/bumper til sommer med de velkendte brune sommerben! Jeg er solgt! Sweateren koster 399,- HER og nederdel koster 349,- HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar