mandag den 3. marts 2014

JEG BEKLAGER

Hej bloggen!

jeg beklager mit fravær fra bloggen hele weekenden her, men jeg har simpelthen ikke haft tiden til det og ville ikke fylde bloggen med en masse halvhjertede tumblr-billeder fordi jeg ikke havde tiden til at skrive et ordentlig indlæg. Fredag druknede jeg mig selv i lektier og jeg syntes gerne jeg vil betragte fredag aften som xfactor aften (ikke fordi showet bliver mere begejstrerende som sæsoner skrider frem.. Men tradition.) Sammen med min familie. Lørdag tog jeg hjem til min far hvor vi så kørte et smut ned forbi grænserne og besøgte fleggaard. Er jeg den eneste der bliver ved med at replay'e 'take me to the candy shop' i hovedet hele vejen derned? Ej det er jo palle's (eller Calle's, håhå) gavebod! Jeg købte ikke så meget dernede, udover noget chokolade (pigepligt!), Nellie dellies og så tog jeg en håndfuld af min fars små haribo poser! Slik er godt i små mængder! ((((;

Jeg akender at jeg har købt 2 milka poser, har bare gemt den ene i haribo posen.. MEN har så også kun 7 små haribo poser ellers! … og den ene af de 4 poser ND åd jeg lørdag aften, til 'Escape'. (Udmærket film, btw!)

Hvad har jeres weekend gået med??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar