mandag den 17. marts 2014

At vælte rammerne..

Hej bloggen!

i har sikkert selv tænkt den tanke om hvordan faaaand´n skal JEG skille mig ud af mængden? hvordan gør jeg at folk husker hvem jeg er? Der er ingen guide. Simpelthen intet, ingen bøger, ingen tips (nej, heller ikke fra mig, jeg er Louise ikke jesusbarnet, desværre.) Fordi hvis du vil skille dig ud er der ingen råd. Jeg kunne sagtens sige du skal shoppe her, spise/drikke disse steder, opføre dig sådan, se sådan ud og blahblahblah. Men guess what, venner! så skiller du dig IKKE ud, så går du efter mine råd/befalinger, for hvad er det der gør dig unik hvis du spiser på .. ja jensens bøfhus eller whatever når du ELSKER den lille, søde sandwich nede på hjørnet? Så skal du sku ikke spise på Jensens bare fordi det er hipt/in/nice eller hvad fuck vi kalder det.

Det jeg prøver at fortælle/sige er at hvem har ikke drømt om at vælte det faste, altså rammerne.. Gør noget unikt, spontant og 100p uventet - selv overfor dig? Jeg kan umulig være den eneste der ønsker at mine forældre (fx) kom ind og sagde; ''Pak dit lort, vi flytter'' eller ''Find kufferten frem, vi tager til Spanien imorgen kl. xx'' - Ville det ikke være flippet, sygt og SKIDE uventet ? Okay, jeg ved godt forslagene svare til at sige min forældre kommer og siger de har vundet den store i lotto.. - Aint gonna happen..

Alligevel - Selvom jeg har frarådet det øverst vil jeg komme med et enkel simpelt tip; Smadre rammerne, gør hvad du vil, spise hvad du vil. Være dig selv og NYD det.


Har i forresten idéer/ønsker til kommende indlæg? Bring it oooon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar