onsdag den 5. marts 2014

OUTFIT // BLOTTET OM ANOREKSI

Hej bloggen!

Ligenu sidder jeg med 15 sider religion der skal terpes og noteres ind fredag, og har tænkt mig snart at lave en kop te (Green ofc.) og noget mad. Idag har jeg været interviewet omkring det at have en spiseforstyrrelse og hvordan det har påvirket mit liv og sådan noget. Jeg blev vildt overrasket over hvordan de tog det eftersom den ene fik tårer i øjnene af at høre hvordan jeg var blevet fravalgt af folk jeg troede stod ved min side, og hvordan jeg var blevet behandlet. Det rammer og føler virkelig at jeg får åbnet en dør på klem til et ellers tabulagt emne, for helt ærligt? Jeg er vel ikke den eneste der syntes Danmark kun har fokus på overvægt og mindre på undervægtig? det er tabu, og det er virkelig sørgeligt når man tænker over at der i gennemsnit er 10.000 HVERT år der får en spiseforestyrrelse bare i lille Danmark? Det var interessant at prøve og var superglad for at kunne byde lidt ind til at få åbnet op omkring det.

MEN! Det hele skal jo ikke handle om det interview og spiseforstyrrelser vel? (-; Jeg har lige fået disse jeans af min søster (fejlkøb fra hendes side, goodie for me!) hun havde givet 25 kr for dem i H&M  fordi de kørte noget 50% på allerede nedsatte varer, hvor dette par labans var. Jeg syntes farven er ekstrem lækker og mit LV bælte og boots passede perfekt til farven! Jeg har tænkt mig at style dem lidt op med en skjorte og mine sorte støvler imorgen hvor jeg skal til et (efter min mening) interessant arrangement som jeg glæder mig vildt meget til at fortælle jer om! (:



Tasken - Pieces
Bukser - H&M
Bælte - LV
Top - En butik i Berlin
Cardigan - Søsters gamle
Halskæder + ring - Arvegods og gaver.
Støvler - River Island

Og så vil jeg gerne udnytte muligheden for at erklære min kærlighed til mine støvler. Elsker det slidte look hvor støvlen er gjort lysere end den normale farve, og så giv mig lige ret; Bukserne og skoene er ret så godkendte sammen, or am i wrong? 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar