onsdag den 12. marts 2014

Mine favorite bloggere - top 4.

Hej bloggen!


 Idag syntes jeg at jeg gerne vil vise hvilke blogge JEG selv har brugt timer på at sidde og scrolle igennem deres blog fra A-Å. Og disse 4 vidunderlige pige er absolut favoritterne!

Johanne Kohlmetz  Er en vidunderlig blogger med fantastiske evner indenfor kreativiteten og hun er 150% i kontakt med hendes side! Ikke nok med at hun laver DIY (Og ja, hun laver stepbystep og youtube videoer!) er hun også en blogger de fleste har råd til at shoppe efter, ja hun har nogle dyre items som Jeffrey Campbells og lidt andet gear, men det er fantastiske muligheder til en kommende wishlist. Johanne er ikke nok med kreativ også uimodståelig klog! Hun har stærke holdninger og de får også deres plads en enkel gang eller 2 når de skal frem, og det går hun på en absurd professionel måde! Johanne har også en umådelig god tøjsmag (Det kan selvfølgelig diskuteres af hensyn til hvem man er) og veksler meget i mellem tøjstile, hun kan digge tern den ene dag, suits den anden dag, og den ultimative natkjole/underkjole den tredje. 















Amalie Wessel er med hendes 'all-black' stil og stræben efter den mere kvalitetspræget blog et godt sted at læse. Amalie er i mine øjne meget underground præget og det kommer bla. til udtryk i hendes stil. Amalie er ligesom Johanne skideklog for at sige det pæn, og meget inspirerende i og med den tid (det gør alle bloggere selvfølgelig) hun ligger i kvaliteten på hendes blog, jeg mener faktisk også det blev til et nytårsfortsæt.. Am i wrong Amalie? Anyways - Digger man de mere professionel præget blogge udseendesmæssig er Amalie klikket værd!








Sandra Willer er nok den meste besatte pige af bodystockings, verden har set! Ikke nok med hendes besættelse er hun også mere mærkevare præget end Amalie og Johanne og hun spare gerne op for at forkæle sig selv med sine mærkevare (Vi snakker Marc jacobs, LV, Balenciaga og hendes nyeste kærlighed; Chanel sneaks.) Første gang jeg faldt over Sandra's blog troede jeg ikke den var dansk, men canadisk pga. Sandra' udseende. Hun så/ser så ufattelig eksotisk ud med de brune øjne, hud og det lysebrune hår. Sandra er også en yderst toptrimmet fitness pige der med glæde myrder fitnesscentre - Og hun blev for mit vedkommende en kæmpe inspiration! Sandra' blog er også præget (addicted) af sex and the city' og har tit nogle lidt seksuelle hentydninger, men de er absolut kun til spas og hun formår at fange en med den i nogens hoved platte humor. - Jeg personligt elsker det! sexsexsex flere jokes med det! Det er guld værd at have en sådan 'plat' humor!









Cecilie Stenfeldt kunne udseendsmæssigt være i familie med Sandra! Jeg syntes de 2 piger ligner hinanden ufattelig meget, men blogmæssig er de forskellige. Cecilie og jeg deler den samme obsession nemlig hår. Håret skal plejes og nusses og dér er Cecilie en gud for mig! Hendes samarbejde med Forskellige firmaer gør at Cecilie kan jævnligt komme med fine anmeldelser og giveaways på hårprodukter (fuckin-win!) Det der i mine øjne skiller Cecilie ud er at hun ikke er size 0, men tværtimod har kurver, hun er ikke tynd, men slank. Cecilie er på ingen måder fanatisk når det kommer til mad og når man som jeg ved hvor stor en betydning bloggere har for dagens unge ang. kropsidealer og mad er Cecilie et pragteksemplar. Cecilie viser at det er okay at være usund og nyde hyggelige stunder med vennerne, samtidig viser hendes krop os at hey! du behøver ikke være radmager og at former altså slet ikke er så ringe igen? Du får en klar fornemmelse at Cecilie kører den romantiske stil på bloggen, så fint og feminint hun redigere hendes billeder!


Disse 4 skønne piger er de 4 piger jeg tjekker op på DAGLIGT og er mine absolutte faves! Jeg har dog også øjnene på CarolineeviggladSillewhoTina Maria mm.

Hvem er din favorit-blogger??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar