onsdag den 5. marts 2014

En smule om ego mig.



1. Jeg er fuldkommen forelsket i chokolade, jeg kan bare ikke tåle det i større mængder (Hentydning til uheldig oplevelse med aaaalt for meget kakao og marabou, adad og nomnom) Face it, chokolade er det shit. 2. Jeg eeeeeelsker konceptet fitliving/healthy und zu wieder (hvor er min tysklærer? she has to see this!) og drømmer om at blive ernæringsrådgiver/psykoterapeut/personlig træner.. Jep, bare kald mig blæksprutten. 3. Jeg er en bogorm, læsehest, kald det hvad du vil! finder jeg først en bog interessant ser du mig ikke før jeg er færdig igen .. Med mindre huset brænder.. og så er det ikke engang sikkert. 4. Jeg elsker når jeg får mit perfekte 'jeg-er-i-min-boble-med-musik-på-fuld-blæs-forstyr-mig-og-helvede-bryder-løs'-mood. Jeg er kæmpe fan af musik! Gammelt som nyt, pop som country (jep, chicken fried med zac brown - KONGE COUNTRY!) 5. Jeg hader katte.. jeg kan ikke holde en kat uden det ligner jeg holder ved en gang lort.. egentlig ikke fordi de er søde nok, men jeg er pissebange for deres klør.. det er lidt pinligt når jeg har leget med en MEGET ivrig kamphund og har en 'ko' til Berner Sennen herhjemme på 50kg.. Den er blevet lidt rund på det sidste.. hæhæ. 6. Jeg er sæson medarbejder i LEGOLAND i deres F&B afdeling = Jeg har sæsonpas, suuuuck it! ej.. gas.. men jeg har sæsonpas.. 7. Jeg forguder min søster på hele jorden, hun er den største klaphat og spontanist (vi taler shopping mæssigt her..) Jeg kender, men jeg elsker hende fordi hun er der selv når jeg ikke kan se hende. og i gættede rigtig; Vi har Harry potters usynlighedskappe.. 8. Jeg begynder på gym til august, og jeg glææææææder mig som en fucking baby! Gym baby, gym! 9. jeg kan ikke barbere ben uden at skære mig… jeg ved ikke hvordan, men jeg bløder ALTID efter jeg har barberet mig.. det resulterede engang i jeg lod være med at barbere ben i 2 måneder… jeg lignende en mand på det tidspunkt.. 10. jeg har i 10 år haft trikotillomani som på latinsk betyder 'konstant hårudtrækning'. - Sexy name, right? Ej, jeg havde det fra omkring 4års alderen til jeg blev 14, hvor jeg lige pludselig besluttede mig for at holde.. simpel as that.

Der var de så.. 10 forholdsvis seriøse… eller nej, bare 10 facts om mig fordi jeg egentlig føler i kender til min spiseforstyrrelse, i har set mit ansigt, i kender mit navn.. Men hvem fanden er jeg egentlig? Jaa.. Jeg håber overstående kan gavne lidt, og at i måske får et lidt bedre indtryk af mig. (((:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar