tirsdag den 11. marts 2014

11 Marts // Newin og slip on

Hej bloggen!

Jeg er virkelig en ringe blogger når det kommer til weekenderne, desværre! Selvom det er der man føler man har oceaner af tid (eller det modsatte, selvfølgelig) Så formår jeg ikke at få skrevet til jer. det beklager jeg på det aller helligste! Men jeg har brugt min weekend på xfactor (As you know me), Melodi grand prix (Fordi det er og bliver tradition, selvom det bare ikke er det samme uden rollo og king) været sammen med en gammel veninde og set min bedste veninde opvise sammen med hendes gymnastik hold - og det er ikke en så lille ting, i betragtning af hendes (og min) profession af gymnastik.. hvilket er rigtig, rigtig ringe.

Anyways, solen skinner og jeg sidder ude i haven lige i dette øjeblik og nyder at jeg har fået fri og solen ENDELIG skinner så uendeligt dejligt! Planen var egentlig at jeg ville smide nogle outfits billeder op taget udenfor i anledningen af den kære Hr. sol' visit, men kameraet var ikke enig.. typisk. Så er det godt man kan posér retarderet foran photo booth, right? Jeg ville egentlig bare gerne vise jer 2 af mine 3 indkøb fra min mini-shoppingtur i Esbjerg igår.

Jeg købte nemlig denne fine tynde sommer-ish cardigan i H&M til 99,- den passer perfekt til de kommende sommeraftner hvor temperaturen stille falder, men det alligevel ikke er helt koldt.


Jep, og dette var det akavet/retarderet forsøg på at vise jer min nyeste kærlighed; Nemlig mine kære slangskinds slip ons fra H&M til 249,- jeg ELSKER dem og de vil være som lænket til mine fødder hele sommeren sammen med halvlang basic kjoler og en KÆMPE skyggehat, fordi skyggehatte er the shit, om i vil indrømme det eller ej!
(Slip ons - H&M, Bukser - Pieces, Top - Lånt af søster, Cardigan - H&M, Halskæde - H&M, Solbriller - Ray beri, Armbånd - Gina tricot, spinning & gave)


Nyder i vejret??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar