tirsdag den 4. marts 2014

BLOCKBUSTER BRUGT MARKED OG EN KÆRLIGHED TIL PETER?

Hej Bloggen!

Som nævnt tidligere var jeg et smut forbi den tyske grænse lørdag og turen endte i Blockbuster. Jeg er vildt begejstret for deres sortiment af brugte film! Altså det er en genbrug af FILM! Og amme jeg der elsker film kunne ikke holde pengepungen i lommen.. have to learn that one day… Jeg købte 'Warm bodies' & 'Beautiful creatures' til mig selv, og en anden der hedder 'Phildelphia'. Egentlig ledte jeg efter Peter pan til min barnelig sind, men jeg kan da forfanden ikke være den eneste der har en absurd stor kærlighed til disney's gamle film 101 dalmatinere, løvernes konge (jeg græder til den… dybt seriøst..), Lady og vagabonden (ak ja, skal ses med tallerken spaghetti..) og til sidst men ABSOLUT ikke mindst; Peter pan.. jeg forguder den knægt, intet kan rive mig så langt væk fra virkeligheden som den film, jeg bliver opslugt fuldstændig..

Og ja, Netflix og Viaplay er nice, men der er altså også et eller andet over at se film 'the old fashion way' ted at sætte dvden i maskine og så bare hygge, eller er det bare mig?


Jeg skriver en anmeldelse af filmene når jeg har set dem, og en samling af bogen 'Beautiful Creatures' og filmen. 

- Hvad er jeres favorit film? Er i Disney fans ligesom jeg? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar