torsdag den 13. marts 2014

PROTEINMUFFIN OG EN SLUDDER FOR EN SLADDER

Hej bloggen!

Jeg har brugt hele dagen i aalborg (dobbelt A, g.) da jeg skulle et smut forbi min behandler til en 'hvordan går det'-samtale. Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke ser hende som behandler men som en veninde, hun er vidunderlig. Sidste gang udbrød hun bare lige pludselig; ''Ej, ved ud hvem ud minder mig om?'' og jeg sagde bare der totalt fucked, og tænkte hvad fanden det var for noget at slynge ud lige pludselig. ''Du minder mig om hende der Julia Roberts, hende fra Pretty woman! Altså ved dit kæbeparti og dine øjne!'' Hun fik mig virkelig til at smile der, for helt ærligt? Hvem fuck vil IKKE sammenlignes med hende? hun er jo gudeskøn!

Nånå, men lige siden jeg kom hjem 15.45 har jeg stået og bagt muffins, almindelige sandkage-muffins med chokolade stykker i og Proteinmuffins med Vanilje og chokolade til klassen imorgen, eftersom jeg glemte det var min tur til at have kage med i onsdags. (undskyld 9. klasse.. jeg beklager på det groveste..) og derefter bagt jeg min 'mugcake' til aften forfriskningen! Når jeg har fået lidt mere styr på selve konsistensen udleverer jeg opskriften på den! den indeholder omkring 85-90 kcal pr stk. Den er godt nok skidegrim (forklare også hvorfor i intet billede får, haha!) men smager som en virkelig sød chokolade kage!! Jeg topper den så med noget neutralt yoghurt med lidt vanilje protein i. - VIRKELIG LÆKKERT!! Hvis vi så havde friske jordbær have jeg lige taget sådan 2-3 stykker, oven på.. Men jeg venter.. #thoughlifeasahungryteenager.



Nå, nok om mine kære muffins og bageskills. Det er fredag imorgen så i har nok gættet hvor jeg sidder kl. 20.00 sharp! Jep, jeg sidder med min røv plantet i sofaen med en pose Nellie Dellies og ser xfactor med min kære familie! Lørdag skal jeg endnu en gang ud og se gymnastik opvisning, denne gang til ære for min x-efterskole, HE.. (min bedste veninde, Stine skal TILFÆLDIGVIS også..) derefter smutter jeg hjem til min far til en gang film og søskende hygge! OG hjemme ved farmand er man også traditionen tro med bingoboxen søndag middag.. Det er nu alligevel lidt hyggeligt med sådan nogle små traditioner hvis du spørger mig. (-;


Ingen kommentarer:

Send en kommentar