mandag den 3. marts 2014

nylakeret Essie og fastelavn

Hej bloggen!

Jeg er nok ikke den eneste der har lagt mærke til de udklædte børn der går rundt og synger idag, nok eftersom jeg valgte at ligge neglelak, da de ringede på.. meget upraktisk at skulle stå og fedte med slik når man har nylakerede negle.. Mere upraktisk er at jeg næsten ikke har flere Hariboposer, fordi min mor intet slik har, fordi hun HVERT år glemmer fastelavn, så jeg hænger på den.. Ikke fordi jeg ikke syntes det er hyggeligt, jeg elsker det! Men god, min dyrebar slik…

Anyways, da jeg var i tyskland var der 3 Essie neglelak for 99 kr, så det er jo en selvfølgelig at tage 3, right girls? Jeg kan kun lige pt. vise jer disse 2, fordi min bonusmor bad mig om at tilfældigvis glemme den ene så hun kunne låne den. We need to stand together, we girls.. (;

Jeg købte; Meet me at sunset (Tilfældigvis glemt), Russian roulette & Off the shoulder.

Jeg elsker når neglelakker har sjove/fine/søde navne! Virkelig det kan være 80% grund til jeg købe den farve. Russian roulette er en KNALD rød farve (har den på lige nu, og åh hvor er den fin!) Hvorimod Off the shoulder er en max nusser pink, som klart vil være ultimative valg når den kommer til pigeaftenslakken! 



Tip; Er i lige så ludfattige som jeg er, og har ikke lige råd til at lange 100kr afsted efter en neglelak, så har Nicehair.dk Essie neglelak helt ned til 36kr! 

Hvad hedder jeres favoritlak?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar