mandag den 17. marts 2014

Upcoming sunde simple opskrifter!

Hej bloggen!

Så er det mandag efter endnu en weekend hvor jeg har været tavs, men det havde jeg jo lagt ud for jer.
Nå ligemeget, som opskrifter fortæller har jeg en opskrift klar på en hurtig, nem og mættende frokost til jer! Jeg vil bare ikke kaste den efter jer før i kan se billeder af det lækre, lækre måltid! - Jeg fik det nemlig selv idag. (-; Jeg kan afsløre opskriften bringer på bedre alternativer end chips (100g = 200-250kcal! + fuldt med fibre!) og bacon svøbte bønner! Så glæd jer! Der går heller ikke længere (måske) i weekenden kaster jeg mig ud i supersunde (!!!) chokosquash brunchpandekager! ja hvad siger i så? det lyder lækkert, right? Sætter man choko- foran enhver grøntsag lyder det bare 10.000 gange bedre!! ummmm jeg glæder mig virkelig til at afprøve det og hvis det bliver en succes for i den selvfølgelig OGSÅ smidt efter jer!

Jeg prøvede igår at lave healthy mocha muffins, men jeg må bare indse at hvis du vil spise kaffekage, så skal du nok liiiige lære at drikke kaffe først. (dooh, logisk louise, logisk..)

Anyways jeg vil arbejde på at få mit kamera til at fungere så jeg forhåbentlig imorgen kan have opskriften oppe her på bloggen så hold lige øje! (;


Har i nogle sunde opskrifter/tips jeg skal afprøve??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar